Monday, January 7, 2008

Blog Time!!!
Errkkss,kekok ler beb nk menulis blog nie.But as request from my old friend,i try to...:p.
So,to Mr Luqman,u kene banjer kite Gearbox yg paling mahel nie..ekekek.
So,here I am..Dah lama tak menulis blog..Blog lama sudah terkubur yok...Mmm,dah takde nama awek naga daaa..hehehe.Skrg ni timbul si ikae biru lak..hahaha.
Dari makhluk yg ganas+berapi di udara,bertukar jadi ikae biru yg tenang dlm lautan.
Mungkin faktor usia menyebabkan nama samaran ku berubah.
Dlm erti kata lain,budak yg hanginnya tak lebih dr 200 darjah celcius kot..hehehe.

Akhir tahun 2007:
Pertemuan semula dgn rakan sekolah rendah.Dah 15 thn kiteorg tak jumpe.Fizikal pun sudah jauh berubah..:p.
5 hari kemudian,member lama aku tetibe aje msg.6 bulan die menyepi diri..
Aku ingat die dah tutt 'Jahatnye mulot aku nie'..Upe2nye kene pegi Dubai...hahahah.Jadi saudagar minyak.
Bertambah semula list kawan aku di akhir 2007..

Tahun 2008 :
6hb Jan 2008 : Kenduri MOU.I met geng computer sc badge aku(1999-2002)..hehe.: (sort of)
Hanim with her husband.
Dilla with her husband+anak sulung+her coming-soon baby.
AZ with Nani+2 anak.
Pujie with his wife+1 daughter
Maya with Nazri+1 daughter +her coming-soon baby.
Naza with Aliza as husband and wife.(terkejut gak aku..ingatkan tak jadi,as diorg break-up before grad)
Alishah - mr.lonely guy.But next year,naik pelamin.
Aku - with my gengs ler..:p.Maintan aje ngn geng aku nie..Heret ke mana saja..selagi boleh.
Contact number dalam nokia 3230 aku ini bertambah lagi sekali..:)

8hb Jan 2008 :
Berkenalan semula dgn Mr Luqman Aziz..hehehe.Dah jadi photographer sambilan upenya.Tak sangka lak ade bakat mamat nie..So sesape yg nak tengok hasil kerja nye,just go to his blog :
http://luqmanaziz.fotopages.com
hehehe..kasi promote sket.Tolong bukakkan rezeki member..:p..Besides,gambar2nye memang cantek bangett!!Tak sangka lak ex-housemate aku in his listing..hehehe.

Mmm,seems 2008 as tahun persahabatan kembali terjalin la plak..ngeee..:)
Tak sabar la plak nak menanti hari2 yg akan datang...Who's next person i will meet yaa?
Tapi yg pasti,aku teringin nk jumpe member lama ku ni,si APEK..Ntah mane die menghilang..Aritu janji nk belikan sepasang kasut comei dr UK.Huhuhu...aku hanya pentingkan kasut comei itu..:).
APEK...oh APEK?? Dimana dikau??

coretan dr lautan Bangi,
<;))>< ikae_biru


No comments: