Sunday, January 13, 2008

C.U.T.I...ngeee.
Esok cuti awal Muharram...Yeppiiii!! C.U.T.I...Di sebalik keseronokan bercuti,ada 1 peringatan.Umur ku meningkat lagi...:).
Orang tua ckp 'Panggilan kubur pun makin dekat' huhuhu..Tingkatkan amalan..kurangkan keseronokan dunia..:)

'Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.' 'Semoga rahmat dan salam tetap tercurah kepada junjungan kita nabi Muhammad beserta keluarga dan shabat beliau.
Yaa Allah ya Tuhanku, Engkau adalah Dzat Yang Maha Kekal, dahulu dan awal, Hanya dengan anugerah dan kemurahan-Mu yang Agung telah datang tahun baru.
Ya Allah, di dalam tahun baru ini, berilah keberkatan di dalam apa jua perbuatan kami, perbanyakkan rezeki yang halal bagi kami, jadikanlah kami dan penyampai2 tazkirah ini diantara orang2 kaya yang bersyukur lagi bertaqwa, permudahkan segala urusan kami dan lapangkanlah fikiran kami dari segala permasalahan.

Yallah, Ya Rahman, Ya Rahim, kurnikanlah pahala yg tidak putus2, kemuliaan dan tinggikanlah darjat didunia & akhirat bagi penyampai2 tazkirah ini. Di tahun ini kami memohon pemeliharaan-Mu dari syaitan, kekasihnya dan bala tentaranya, dan kami mohon pertolongan-Mu atas nafsu yang mengajak kepada kejelekan, dan kami mohon kesibukan dengan perbuatan yang dapat mendekatkan diri kepada-Mu wahai Dzat Yang memiliki kebesaran dan kemuliaan. Semoga rahmat dan salam Allah tetap tercurahkan kepada junjungan kita Nabi Muhammad SAW beserta keluarga dan sahabat beliau.. Aamiin ya robbal alamiin.... '

No comments: